Söndag

I helgen har jag varit ledig för första gången sedan förra fredagen (och för sista gången tills lördagen den 29e). Imorgon ringer klockan 06.00 igen och vardagen sätter igång. Men, tills dess tänker jag inte göra ett jota!

Igår somnade jag runt halv 12, vaknade till runt 04 då Henrik kom hem från jobbet men sov sedan vidare (nonstop) till kl. 13:30! Henrik gick då upp, duschade och traskade sedan iväg till bandrep medan jag låg kvar i sängen och slumrade en halvtimme till. Trött? Ja tack. Kommer jag att somna bra ikväll? Svar nej.

Idag är den fortsatta planen att inte göra någonting. Eller jo, jag måste förvisso gå ner och handla snart, diska och det skulle ju inte sitta helt fel med en dusch. Men bortsett från det- nada! Eller jo, renskriva lite anteckningar står ju i och för sig också på schemat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0