Fredag

Idag är det nog jag som står för jordens tråkigaste fredag. Dagen började med jobb, och nu på kvällen har jag haft en date med tvättmaskinen.

Nu har jag även precis tvättat alla sminkpenslar och ska snart krypa mig till kojs. Imorgon bitti är det praktik på Bröllopsmässan! Det är med blandade känslor, själva praktiken tycker jag ska bli jätte rolig, men den föll tyvärr på min enda lediga dag (Minns ni mitt söndagsinlägg? "Ledig för sista gången tills lördagen den 29e").

Nåväl! I går hade vi den roligaste lektionen hittills i skolan. Trendsminkning stod på schemat och vi fick för första gången helt fria händer!

Alla bilder är lånade av Erika!

Lärarnas proffsiga kreationer:








Mitt tappra försök:


Nog lite fantomeninspirerat ser jag nu i efterhand :)


Kommentarer
Postat av: Henke

Jätte fint sminkat baby, du e grym! Är så stolt över dig :)

2011-01-30 @ 04:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0