Äntligen tar det start!

Jag känner mig som en riktig businesswoman!

Skolan har just börjat och jag får numera knata runt med en silverväska på axeln (som har ett värde på det femsiffriga) varje dag till och från stan. Hade egentligen sovmorgon imorse men knegade än dock upp i ottan för att skriva renskriva anteckningar (tills det hela resulterade i skrivkramp).

Jag efterlyser modeller på Facebook och lägger upp annonser på x antal forum på internet. Försöker få ihop det med jobb som krockar med praktikdagar och ekonomi som går hand i hand med min dyra hobby.

Det är stressigt, men jag älskar det! Går jag in i väggen så är det med ett leende på läpparna.

Nu är jag där jag ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0