Brudmake/Modevisning

I torsdags stod brudmake/modevisning på schemat. Fina Pita var snäll och ställde upp som modell!

Naturliga färger är vad som gäller på en brudmakeup (så länge inte kunden vill något annat, såklart!). Hållbarhet är också A och O!



Vi skulle sedan "uppgradera" brudmaken till en modevisningsmakeup. Här hade jag egentligen världens planer för ögonskuggan, men det ville helt enkelt inte bli som jag ville. Så det hela resulterade slutligen bara i starkare skugga och strass-stenar i ögonslutet. Lite tråkigt, men godkänt!




Kommentarer
Postat av: Mats

Hej!



Vilken OTROLIGT snygg bild du har i headern, Madelene!



Häftigaste jag sett!



Ha de gött :)

2011-02-05 @ 23:18:42
Postat av: Marcus Andersson Rohlin

Hej... mina mua jag brukar jobba med har fått förhinder och söker någon som snabbt kan hjälpa mig med ett TFP jobb imorgon ca kl 13... du kommer ha fria tyglar. Vi kommer vara en modell (jag) och tre fotografer som kommer jobba fram något bra. Miljön kommer vara utomhus och ganska hård miljö...

Intresserad?

Kontakta mig här eller på msn så snabbt som möjligt.

Tack i förhand



Mvh Marcus



[email protected]



(jag skrickade samma på SS till dig och länkade mig vidare till din blogg) hoppas på svar här istället)

2011-02-12 @ 19:45:10
URL: http://rabbbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0