Trendfotografering

Ännu en studiofotografering avklarad. Denna gången stod "Trend" som tema!
Natten innan och timmarna innan vi satte igång var jag riktigt nervös för hur sminkningen skulle bli. Min kreativitet hade gått och gömt sig (har i en vecka försökt komma fram till något påhittigt, men varje idé har jag sedan skrotat) och när min modell Linnéa satte sig i sminkstolen hade jag fortfarande ingen aning om vad jag skulle göra.

En mask kändes som ett säkert kort, och så fort fransarna och strass-stenarna kom på, kom också känslan att det här kunde bli riktigt bra. Volumastrade och tuperade hela håret så att Linnéa förvandlades till en riktig trollunge!

Här är resultatet:






Som vanligt är dessa bilder knäppta med min egen systemkamera. De riktiga bilderna kommer i mitten av maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0