Happy happy

Vaknade med ett leende på läpparna imorse, inte vet jag varför men det gjorde jag. Drog mig länge i sängen, men tog mig till slut i kragen och gick upp. Värmde en kopp kaffe i mikron, satte mig framför reprisen till Let's dance, värmde kopp till, bläddrade lite i Nynäsposten, sörplade i kaffet.. Ingen stress.

Nu har jag förflyttat mig till datorn, halvtittar lite på facebook med en ny kopp kaffe att surpla på.

Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget, så jag lägger av nu. Slutkonstaterande är ändå att jag har druckit väldigt mycket kaffe inom loppet på en och en halv timme.

Förresten så vill jag också skicka en elektrisk kram till alla som var med igår. Jag har saknat er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0