First day of my life

Ställde klockan på 9 imorse men vaknade inte förens kvart i 1 då av att det plingade till på mobilen. Herregud, men jag antar att det behövdes då jag satt uppe till klockan 3 igår natt.

Hur som haver. "Imorse" (klockan 12.45) var första gången på flera dagar då jag kände av riktig hunger och inte illamående. Äntligen! Nu en timme senare har jag ätit frukost för hela veckan. Hujedamej..

Vill hur som helst bara konstatera (kanske mest av allt för mig själv) att jag är tillbaka! Det här året fick en dålig start. Tog en vecka lite för långt jullov, men nu är det värsta över och som jag ser det nu så kan det bara bli bättre. Det är sista terminen på gymnasiet, jag är mitt i mina bästa år och jag är helt enkelt för bra för att låta det gå till spillo! Jag behövde den här extra veckan, först på måndag ser jag det som min första dag. Då ska jag vara fit for fight! I helgen ska jag bara ta igen mig.. Chill hos Natta ikväll med massa saknade vänner (verkligen behövligt eftersom jag satt hemma och ugglade hela lovet), städdag imorgon (julstjärnan hänger fortfarande och dinglar i fönstret, sist upp- sist ner) och plugg på söndag (mitt arbete i samhällskunskap B ska bli riktigt kickass). Förhoppningsvis så ska jag också äta chingchong mat med Adam, Fredrik, Max och Alex på söndagkväll!

Nu ska jag rensa lite på datorn, har bara 4,12 GB ledigt utrymme. Hehe "oupsie".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0