Blött



Tänkte också dela med mig av en bild på min tandborste. Eller egentligen är det inte min tandborste, min tandborse är pytteliten och gör sig inte bra på bild, jag vet inte riktigt vems tandborste det här är. Hur som helst så tycker jag att det är ganska kul, med tandborstar alltså. Jag vet nämligen att det är just såna här bilder man vill se en söndagkväll. Jadå, det vill ni.

Näe, nu flummar jag. Tycker i alla fall själv att den är rätt cool. Synd att jag inte har photoshop, då hade den varit ännu coolare och ni hade inte sett att vi har en smutsig vattenkran. Nejdå, det hade ni inte.

Nu ska jag försöka varva ner, är hög på socker och koffein.

Kommentarer
Postat av: loui.ze

följa varann via bloglovin? :)

2010-01-26 @ 14:47:15
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0