To do

Idag var min to do- dag! Det blev inte många grodor svalda, men ni ska veta att jag försökte.

- Jag gick och pratade med idrottsläraren, det visade sig att jag inte kan få som jag vill med min idrott. Av henne blev jag sen skickad att prata med idrottslärare nr 2, och det valde jag att skjuta upp till imorgon. Det här resulterar alltså i plus/minus noll.

- Jag fotade alla mina uppgifter i Foto B och gick upp till lektionen med hjärtat i halsgropen (jag har bara varit på en enda fotolektion den här terminen, och det ryktas om att läraren kan vara lite ruggig).
Det visade sig att lektionen var inställd, plus/minus på även denna punkten alltså.

Men slutligen! Jag köpte en ny dutt (min blev snodd i samband med jackan och utan den kommer man inte in i skolan). Det gjorde mig 100 riksdaler fattigare. För en jäkla dutt.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken omotiverande dag. Dom är verkligen värst!

2009-10-22 @ 18:33:06
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0