Upp å ner, ner å upp

Hej och hå!
Idag är jag jädrigt trött. Sov tillsammans med min ponkabonk i natt, mysigt såklart men då man ska till skolan måste man gå upp så jädrans tidigt. Dock helt klart värt det!

För övrigt så har dagen varit väldigt bra! Skolan var najs, sånglektionen gick bra och svenskan var som vanligt.  På vägen hem gjorde jag dessvärre en miss. Efter svenskan jäktade jag som tusan för att hinna med kvart i tåget, sprang halva biten men jag hann ändå till slut ner på perrongen. Men just när tåget blinkar att det är på inrullning kommer jag på att jag glömt kvar min klädpåse i skåpet (F U C K!). Bara att vända på klacken och gå upp till skolan igen för att sen jäkta samma bana tillbaka för att hinna med nästa tåg. Suck...

Väl på tåget träffade jag Robin som jag inte sett på riktigt länge! Som plåster på såren för att jag sprungit som ett jon idag fick jag skjuts av honom hem från stationen. Riktigt najs alltså. Skönt det här med kompisar som tagit körkort, det betyder att jag aldrig nånsin kommer behöva göra det själv. Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0