"Det här har jag gjort idag" utan någon som helst koll på grammatik

Den här dagen har bara varit min! Vaknade upp vid 11, värmde på lite te och gjorde 2 mackor för att sen krypa ner i sängen framför en Beckfilm. Efter Beck satte jag mig för att plugga, skrev en hel del på nutidakonst- uppsatsen, härligt!
Fram mot 3 kom mina småbröder hem och störde min koncentration. Istället för plugg blev då istället att exprimentera i köket! Det blev kladdkaka med lyxoboy (värmer mjölken på spisen och kör några sekunder med lattevispen, då blir det ett härligt skum och killarna kallar det sen för "lyxoboy")! Till fikat satte vi på filmen "Jul i Ankeborg", det gav mig en sånn härlig känsla! Tomtar, polkagrisar, julklappar och sånger.. Jag älskar det!

Jag vet inte vartifrån det kom, men under dagen fick jag ett sånt stort sug efter att rita! För några år sedan gjorde jag det jämt, men på senare tider har det runnit av. Jag vet inte varför.

Tog hur som helst tag i mitt skrivbord och rev ner allting som fanns på det. Sen satte jag på EMD's julskiva och tände lite ljus, sen var det bara att gå lös med blyertsen!

Jag kommer aldrig att bli något profs på att rita och det har heller aldrig varit mitt mål. Det är istället ett intresse som jag försöker att bli bättre och bättre på! Jag vet att mina teckningar inte är någonting att jämföra med dem som verkligen kan.. Men det struntar jag i! Att rita är en fantastisk avslappning och jag kan sitta i timmar. Helt fucking ducking underbart.



När jag öppnade ritboken hittade jag två teckningar som jag trodde jag tappat bort. Ser på datumen att det står "2006", det var alltså 3 år sedan jag sist.


Kommentarer
Postat av: Din älskling

Jösses va bra du ritar ängel! :O du har så mycke dolda talanger asså! :D nu e de du som ritar för mig nästa gång vi ses , Pusss puss

2009-12-02 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0