Dagens skitunge

Som redan nämnt hade jag pianolektion idag. När min lektion ska börja springer läraren iväg för att kopiera lite noter, samtidigt håller eleven som haft lektion innan mig på att ta på sig ytterkläderna. Ska tillägga att den här eleven är runt 7, kanske 8 bast, men jag försöker att småprata lite då jag märker att läraren dröjer.

Madde: Går det bra för dig att spela?
Elev: Ja.
Madde: Okej. Vad bra!
Elev: Vilken bok har du?
Madde: Jag har just börjat ta lektioner, jag ligger bara på första boken.
Elev: Haha, jag ligger på tredje!

Sen vänder hon på klacken och går. Vad säger man? Skjut mig.
Jag blev just ägd av en människa lika stor som ett ekollon.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0