Det är en jäkla massa salsa i min blogg

Idag kom söndagsångesten fram. Redan imorse när jag vaknade kom den. "Inte sova länge, för då somnar jag inte ikväll", "Selma Lagerlöf boken, bara 5788 sidor kvar- klar idag!", "Fotolektion imorgon, fortfarande inga bilder tagna" och slutligen "Jag måste duscha.". Dessa stressande tankar resulterade bara i att jag hamnade framför TV:n till kl. halv 3, repris efter repris.. Sällskap fick jag av storasyster!

Nu är klockan halv 7 och ingen av de ovan sakerna kan jag sätta bock på, bara några få kapitel ur Selmis.

Tjingtjong, jag e bong!

Kommentarer
Postat av: Lena

Smarrigt jö ;)

2009-05-12 @ 16:05:11
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0