Hej hej allihopa, hur e läget? Manâna manâna

Nu är det inte långt kvar, 3 skoldagar kvar. 3 skoldagar som inte ens borde räknas som skoldagar, på måndag ska vi ev. bowla/ ev. picknicka på Djurgården och på tisdag ska vi lyssna på sköna Mathilda & CO i aulan, sen ere sluuut!  Hade mitt rum varit städat och hade vädret varit så varmt som det var i måndags så skulle jag hoppa högt!

Idag har det varit en toppendag. Och vet man varför???? BILJETTERNA TILL HULTSFRED ÄR BOKADE!!! Nu är det på riktigt, nu ska vi åka! Timbuktu och Lars Winnerbäck, jippykayey!

Igår gjorde jag ett väldigt stort framsteg. Jag knatade i Nynäs- ensam, jag gick in på pizzan- ensam, beställde en kebab- ensam och jag åt den, på plats, ENSAM! Jag hatar att äta själv, det är det värsta jag vet. Och jag kan inte helt ärligt säga att det var trevligt,  men jag gjorde det!

Kommentarer
Postat av: pena

Haha jag hatar att äta ute ensam, man känner sig... kompislös, utstött :D



HULTAN!! :D

2009-06-05 @ 16:06:42
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0