Michael Jackson

Just när sömnen var nära igår natt rycktes jag till av ett SMS från Stoffe. Michael Jackson har avlidit, en av vår tids största musiker har dött. Det var först att jag inte förstod det, men bara minuter efter ringer Henrik upp mig, av samma anledning.
Det är konstigt att man tar till sig så, men Michael Jackson har nog satt sina spår i de flesta, på ett eller annat sätt. Tillräckligt satta spår för att Stoffe ska smsa mig ang. honom, tillräckligt satta spår för att Henrik ska ringa upp mig när han får reda på det, och tillräckligt satta spår att det berör mig så. Jag äger inte en skiva med Michael Jackson, men hans bortgång är för mig helt ofattbar!

På Rix FM, på Vero Moda och på jobbet har jag hört Michael Jackson både spelats och nynnats idag. Jag själv, och jag gissar att jag bara är en av många, har "black or white" på hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TAAACK snälla söta : )

2009-06-28 @ 00:25:06
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0