Dagens dag

Att försöka få ihop ett blogginlägg samtidigt som man är aktiv på MSN är inte lätt, för min del faktiskt helt omöjligt. Nu har jag loggat ut och försöker att rikta fokusen hitåt.

Idag åkte jag en timme tidigare än vanligt hemifrån, innan jobbet stod det sko- och termosjakt på menyn. Under en halvtimme vankade jag av och ann på H&M, hållande ett par vita 38:or och ett par svarta 37:or. De vita 38:orna satt nästintill perfekt, men de svarta 37:orna var ju så mycket snyggare.. Jag skäms för mitt sätt att tänka och för paret jag valde, så det förblir en hemlighet vilka skor som fick följa med mig hem, men jag kan åtminstone avslöja att mina stortår kommer att bli böjda permanent.

Efter en alldeles för lång skojakt fick jag rusha min häck över till Ö&B. Där köpte jag en efterlängtad muggtermos, impuls(choklad)reesen samt en ännu mer impuls geisha- chokladkaka. De två minutrarna jag sen hade kvar att springa till jobbet funderade jag seriöst på om jag har ätstörningar, men det skulle faktiskt göra detsamma.

Just nu provar min nya termos (ett visst barnstadie kommer man aldrig över) och glufsar i mig Reesen. Imorgon blir det jobb sen tillbringas kvällen hemma hos Natta. Jag anar ådåd för att gå upp lördagmorgon..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Vad tycker du om mobbing egentligen?

Har du själv varit eller är utsatt för mobbing?

Då är min blogg nånting för dig! Jag har nämligen börjat skrivit om mobbing nu och kommer att ge dom som är utsatt för mobbing massor med tips och råd. Du kommer även att kunna läsa mina erfarenheter som mobbare (förr) och som mobbad. Tycker du att det är en bra blogg? lägg gärna till mig på bloglovin och följ bloggen om mobbing + massa annat. Jag gör inge reklam för att få mera läsare utan jag berättar bara att bloggen handlar om mobbing för det är många som ignorerar det och bryr sig inte om det. Men jag brinner för det. Jag vill hjälpa så gott jag kan med att hjälpa människor som är mobbad och saknar självförtroende. Bloggen kommer också att handla om drogor, våldtäckt och massa mera. Kika in vettja. Kanske du tycker om den!



Tack!



Ps, du kan även skriva en kommentar om du vill dela med dig av dina erfarenheter.



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

2009-08-01 @ 18:58:43
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0