- En marängswisch! .. Eller vad fan det nu heter..

Intensivpassen för den här sommaren är igång, och donken är något som med all sannolikhet kan sätta sig på skallen.. Om nätterna drömmer jag om att göra cesarsallad, radda upp muggar med fanta, tappa milkshakes i golvet, stämpla in försent efter min rast- you name it! Här om morgonen svarade jag min väckarklocka med "Ett ögonblick tack.", då jag stått dagen innan (för länge) i DT:n.

Trots mitt klagande (säg nån som inte klagar på sitt jobb), så trivs jag ändå med att jobba. Det är spring hela tiden, men det är ett skönt spring. Man hinner inte med att tänka på annat än det som är i nuet, det gillar jag. Men jag önskar dygnet hade fler timmar, vill hinna med familj, vänner, pojkvän samt mig själv också innan skolan tar sin snart.

Nu avslutar jag den här dagen med ett glas pepsi, ska allt försöka att få i mig 8 timmars sömn i natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg var snyggare innan, nu går den knappt att läsa för att texten är minimal!

2009-07-25 @ 12:51:20
Postat av: Madde

Jag jobbar på det, men som du kanske förstår med de "halva" bubblorna så är designen långt ifrån färdig :)

2009-07-25 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0