Jag är riktigt patetisk när jag är trött

Okej, jag viker mig och tar tillbaka mitt förra inlägg. För nu räcker det med snö tycker jag.

Ett annat konstaterande jag gjort idag är att jag är en riktig bitch när jag är trött. När jag är trött tycker jag riktigt synd om mig själv, jag tycker att alla andra är dumma och alla gör fel förutom jag själv. Går någonting snett så skyller jag på andra och jag får dessutom psykbryt på minsta lilla grej. Jag är som en gravid kvinna, proppad med hormoner. Som en sockerberoende utan kakor. Som en storrökare utan cigg. Så är jag när jag inte får sova.

Morgonen efter är jag mig själv igen, då ber jag om ursäkt och skäms som tusan.

  Förlåt pojkvän..!


Kommentarer
Postat av: Leni

En bra sak är om du har dåligt morgonhumör (trött) lär honom att inte prata med dig på morgonen, Chippe får inte göra det för då kan han bli rejält utskälld av MorgonmonsterLena ;) Jag börjar prata när det gått över ;)



Jaa haha, juste du spelar gura också, fräscht! Jag bara måste lära mig, e det svårt?

2009-12-15 @ 15:57:05
URL: http://krakmandel.blogg.se/
Postat av: Em

Sån blir jag också, men jag har blivit rätt duktig på att berätta när jag säger så och då är det precis som att det bitchiga försvinner lite..



Hoppas du får en underbar dag!

2009-12-16 @ 06:16:12
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0