Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har druckit absint, haha. Kommer aldrig hända igen! 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften:)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara en bekant
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Småland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nix!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Min 18- årsdag, helt klart!
8. Vad var din största framgång 2009? Ehmm.. Jag har jobbat på två olika mcdonalds och tjänat ihop lite pengar
9. Största misstaget? Vad man inte dör av gör en starkare, jag kan inte komma på någonting!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade urinvägsinfektion från och till hela våren, men bortsett från det har jag mått fina fisken :)
11. Bästa köpet? Min kamera! Men den var från mamma:)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och mascara kan jag tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Den där "barappapappa pa" låten, det var Hultsfred!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, sjukt mycekt glada stunder som jag aldrig har upplevt på samma sätt! Samtidigt en del tråkiga händelser.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Odlat fram mer skinn på näsan
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig
18. Hur tillbringar du julen? Tillbringade den tillsammans med familj och en stor julskinka.
19. Blev du kär i år? Kärare!
20. Favoritprogram på TV? Friends, lika bra alla år!
21. Bästa boken du läste i år? Marian Keyes- Är det någon där
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga, haha, men på riktigt :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mitt keyboard!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nepp, haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt middag med Ellen och min syster, sen bar vi av till Cattelyn och träffade mer underbara människor!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hemlis
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? För mycket jeans och linnen.. 2009s garderob har varit den tråkigaste
29. Vad fick dig att må bra? Min pojkvän, han är min stora solstråle!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jessica Alba, men mest att jag hade varit sugen på att vara henne själv, haha

Kommentarer
Postat av: Em

Tusen tack och gott nytt år till dig med! :D

2010-01-01 @ 00:32:33
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0