Sjukt glad, men om annat snurrig!

Underbara morgon! Idag ska det bli en så sjuinihelvetes bra dag. Himlen är blå, fåglarna kvittrar och en fika är bestämd med Lena i Nynäs. Som den underbara grädden på moset har jag ärvt min systers ursnygga stövlar och idag ska dom göra sin debut på mina fötter!

Aningens snurriga morgon. Springer upp ur sängen, springer in i duschen, springer i mig två mackor, springer fram till klockan.. Och inser att jag inte behöver ta kvart i 1 tåget för att vara framme i Nynäs klockan 2! .. Man lär sig att ta allt chill!

Underbara lov, imorgon åker jag hem till min baby och stannar där med honom länge! Lördag blir sen min sista dag på Mcdonken, sen blir det långa naglar, fransk manikyr och snygga örhängen- dygnet runt!

De går bra nu, kompis de går bra nu!


Kommentarer
Postat av: Leni

Stövlarna va riktigt snygga, jag spanade in dom som fan men dum som ja är sa jag inget.. xD MEN dom va SKITSNYGGA :D

2009-04-07 @ 12:53:56
URL: http://krakmandel.blogg.se/
Postat av: Leni

Hihi thnks! :D

Du va också fin synd att du inte kunde följa med.

Jaaa, en hel kväll <3

2009-04-07 @ 22:40:41
URL: http://krakmandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0