6 september

Min mobil är magisk.. Så fort man inte tittar på den, lägger den i skåpet eller så enkelt stoppar den på ljudlöst och längst ner i väskan, så ringer den!
Idag har jag tittat på min mobil hela dagen, den har inte ringt.


 
Idag har jag varit sjuk, och det = Inget donkenjobbande! Tråkigt tycker jag, det var med smått dåligt samvete som jag fick ringa min restaurang med den dåliga nyheten. Hade verkligen velat jobba idag, plus pengarna.. Den här månaden har jag råkat ut för urinvägsinfektion, en resa till Grekland och nu, förkylning. Kan väl bli en sisådär femhundring att vänta i lönekuveret den 25:e.

Att vara sjuk och att vara sängliggandes på helgen är illa nog, men här i Ösmo har vi varken heller haft internet, TV eller telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0