Har lust för att skriva, jag vet inte vad jag vill skriva, men jag skriver..

  • Jag har bytt från franska till foto A, varför försöka hålla på med någonting jag inte tycker är intressant för 5 öre och dessutom inte är bra på? 
  •  Jag har ätit den nya Maraboun, Amigo, as go men lite konstig, choklad med chips i.
  • Mamma har hittat facebook och där med en bild på då jag pussar en kompis, nu tror hon att jag är lesbisk.
  • Är i funderingar om att köpa nya stövlar på skopunkten. Kan dock inte bestämma mig om jag vill vara ekonomisk och snäll, med att dela rabatten med en kompis och då köpa ett par skor och ge henne de tredje, eller att enkelt köpa tre par skor bara till mig själv..                                                                                               
  • Insett det klara nu, jag älskar mitt liv! No matter vad som kommer hända i framtiden, det tjänar ingenting till att gråta över nu. Det ska komma en ny Madde nu, oroliga- och osäkra-, gamla Madde ska bort. Hon är förjävlig..


Kommentarer
Postat av: pena va?

Det är något med skor och tjejer som gör att man kan aldrig få för många ;) köp alla tre till dig ;D

2008-10-21 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0