Till Sissels muttrande klagomutter idag slänger jag iväg ett blogginlägg!


Har äntligen flyttat in till min far igen. Till ett rosa rum, nytt golv och en ny stol.
Jag har aldrig velat och kommer aldrig heller att göra min blogg till en allmän site för människor som vill läsa om mitt mellanmål efter lunch eller mina lila skor som blev dammiga på tåget. Inte heller vill jag göra den till något känslomässigt och för personligt, så jag låter det helt enkelt stanna där. Jag har flyttat in till min pappa igen och jag hoppas på att det ska bli det bästa like ever!


Självklart, just för att jag började inlägget, "inget blondinbella snack", så är just det enda jag kan komma på att berätta att jag åt lasagne till lunch, fikade McFlurry med Ellen efter skolan, och att jag ska jobba imorgon.
Förlåt för ett  ( i Sarah-anda) fisljummet inlägg och min egna fula dubbelmoral!

Kommentarer
Postat av: R

Jag tycker du är söt :)

2008-05-17 @ 00:08:24
Postat av: Sissel

Tack! ;)

2008-05-20 @ 10:45:45
Postat av: Sarah

Haha, du gillar att ta mina ord du ;) Haha, det är lugnt :D

2008-06-03 @ 09:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0