Jag får mig en förkylning till helgen

Jag fick mig en förkylning med svullna halsmandlar och en rinnande näsa lagom till lördagsmorgonmackan. Då jag var och mysades med Richard i fredags (ja, vi tog avstånd och pussades inget mer under lördagen) så är det inget oväntat om han trillar och blir sjuk till lovet. Då min hals redan blivit bättre men inte helt OK, stannar jag hemma imorgon i från skolan. En fet ensemble-lektion är inte direkt det mest matchande för en rosslig hals.
( + det ger mig några extra timmar att bli färdig med samhällsarbetet, men så ska man ju inte säga )
Jag satsar istället på att komma frisk till en dag full med teoretiskt på tisdag!



image112Idag firar jag och Richard ett år och elva månader (nästan två år!!!) tillsammans!

Every time you leave me I'm sad
The moment you're returning I'm glad
When you're around the sun is always shining
And since we met I haven't once stopped smiling
The love I feel for you is blinding

Kommentarer
Postat av: R

Du och jag äääger =)
Jag älskar dig gullet!

2008-03-17 @ 06:36:56
Postat av: R

Du och jag äääger =)
Jag älskar dig gullet!

2008-03-17 @ 06:37:21
Postat av: Madde

Älskar dig med :)

2008-03-17 @ 12:59:24
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0