Idag!

Först måste jag bara säga; Hahahahaha!!!
Min blogg har varit död, stendöd, putsväck borta, i några veckor nu. Svar på den enkla anledningen? - Jag har inte vetat hur man loggar in.
Som de flesta kanske vet (nu även jag) så har Blogg.se flyttat till den rara lilla sidan publishme.se. Jag har ställt mig i flyttkön och packat i hop min blogg och mina ord till denna site (fullt medveten om det, och fullt oglömsk).
Men nu, bara som en hjärntvättad-jagvetintevad, så har jag helt enkelt inte hittat inloggningsknappen, dom har flyttat den och jag har inte kunnat hitta den.

Idag tog jag tjuren vid hornen och letade upp den rara lilla sidan publichme.se och letade i informationsfältet (found it). Allt för att egentligen bara berätta att jag lagat en kladdkaka och spillt ut socker på golvet.

Så, nu, bara för att jag kan (och för att jag har saknat att sprida tidsfördrivande och tråkig information); -Jag har bakat kladdkaka och spillt socker på golvet.

Kommentarer
Postat av: R

Jag gillar din tidsfördrivande och tråkiga information, jag tycker den är rolig :)



JAG VILL OCKSÅ HA KLADD KAKA!

2008-06-07 @ 10:45:21
Postat av: Annica

mmm.. kladdkaka =P

2008-06-09 @ 21:41:24
Postat av: Annica

mmm...kladdkaka!! haha =P

2008-06-09 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0