Knock, knock! - Who's there?

När är det roligast att skriva? Jo, när folk kommenterar! En kommentar= En läsare!

Att ha en läsare som "Din pappa" som då och då kommenterar trevligheter som "Att köpa en scarf är sååå ute" och "Du är patetisk", är faktsikt det som är mest uppmuntande att skriva och svara på. För ja, han hänger ju tydligen med och på vad som händer i mitt liv, eftersom att han fortsätter att läsa.
En sak som annars är väldig roande att fundera på är, vems pappa nu denna kan vara? Inte är det då rakt min, min pappa är själv en stor scarffantast, så det måste ju vara någon annans? Kanske är det så till och med att det inte är någons faderfigur alls, utan bara en person som inte vågar uttala sitt eget namn.. Kanske det kan vara så!
Jag försöker själv att tänka efter på något tillfälle då jag själv användt ett alias som detta. Det enda som jag faktsikt kan komma på är då jag smygkollat på exempelvis någon kompis, kompis galleri på playahead och absolut inte ville att denna skulle få reda på att det var jag som fjantade loss. Då har jag också kallat mig för enkelheter som "Din maaaamaaa", eller kort och gott bara namngett mig som "anonym kossa".

Kommentarer
Postat av: din pappa

haha, yeey, nu har jag ett eget inlägg i din blogg! :D

2008-07-20 @ 10:53:45
Postat av: Anonym

Yay och du läser det!:D

2008-07-20 @ 13:28:26
Postat av: din pappa

i know you love me!

2008-08-05 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0