Mobilturbo

Fast att min tegelsten till mobil har varit trasig länge, så tog ändå mitt temperament slut inatt.
Problemet är med laddningen. Satte den på laddning precis som vanligt innan jag gick och la mig igår kväll, snällt så snällt, gav den till och med en liten fin klapp på knappstycket.. Ändå envisade den sig med att hela natten pipa  med ett: "batteriet laddar inte". Nej det hör jag väl?!

Har hursomhelst beställt en ny mobil nu, med avbetalning till min mamma. Enligt alla recensioner som var verkar den helt ok. Blev överlycklig när jag såg att det var någonting som jag faktiskt har råd med (med tanke på att jag är en såkallad klantskalle, för att vara finkänslig, så tappar jag ofta mobiler på alla konstigaste vis).

Dock till ett pinsamt i-landsproblem nu.
Hittade den här sköningen också när jag
kollade runt på expert.. Dock så är den
telialåst, lite fullt bläk på det! Det får bli en
black one for me!


Kommentarer
Postat av: Rille

Den råååzah vill du allt gärna ha va? ;)

2008-01-24 @ 21:29:36
Postat av: Madde

haha,jo mitt hjärta :( :)

2008-01-25 @ 11:02:24
Postat av: Leni

fan va snyggt med en lila mobil! :)

2008-02-05 @ 20:00:36
Postat av: Madde

Den är rosa hjärtat ;) Mn visst är den fin!!!

2008-02-06 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0