Nästa Västerhaninge Station

På tåget idag:
-Ursäkta mig?
*- Javisst?
- Jag må vara en gammal gubbe, men jag har en bra smak. Du är väldigt söt!


Jag måste bara säga att denna gamle gubbe förgyllde min dag!



Har ÄNTLIGEN fått hem mobilen nu. Skönt som bara tusan! Efter att den varit borta på vift med posten över hela Sverige (ja, faktiskt från Norrköping till Örebro, sen tillbaka för att komma till Nynäs för att sen dimpa ner i Ica's postlåda) hade jag börjat att tappa hoppet om min lur.
Nu har jag precis fyllt upp godisbiten med allt mitt sköna pling plong! ..Eller ja, nästan allt, den rymmer bara 126 MB. Bland annat med Andrew Lloyd Webber, Laleh och Daddy Boastin (Oj vad intressesmurfarna hoppar!!!).

För att börja på något helt annat om mobilen så har jag kommit på hur min tågresa ska bli kuligare. Som ett sant rixmorronzoo- fans jag är, så ska jag försöka lägga in kanalen så att jag kan lyssna på vägen in till skolan på morgonen. Geeeeez vad jag kommer att bli osocial ringer en varningsklocka om, har nämligen hört att man också kan webblogga ifrån mobilen?  Måste bara komma underfund med hur man löser allt det här nu..

Kommentarer
Postat av: Richard

ush för rix.. najs med telen dock :)

Vilken gubbe? :D

2008-02-05 @ 00:01:13
Postat av: Madde

najs med allt :D
haha, en snällgubbe bara =)

2008-02-05 @ 06:52:13
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Annica

håller me gubben om att han har bra smak ;)
de e asbra å kunna lyssna på rix på tåget =P
enda problemet e att mna intet hör mkt när man åker genom skogen mellan ösmo å tungelsta =P

2008-02-05 @ 18:21:11
Postat av: Madde

haha, nej, jag upptäckte det imorse mer när jag var så laddad! inget rix för mig alltså =(

2008-02-05 @ 20:22:20
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0