Mobildumlös

Tamtatatam.. Nu har jag suttit i skolan sen 9 imorse, och nada lektioner! I vanliga fall skulle det varit ganska tråkigt, men det har varit rätt ok :) Har hunnit dricka min dagliga dos av te, ätit lunch två gånger samt kollat igenom disneyfilmer på youtube :)!
Snart ska vi kolla på teater sen ska jag jag och Ellen gå och sola. Jag LOVAR att jag kommer att bli kräftis, bara för att.
Min mobil har lagt av sig pg.a att jag tappat bort min puk- kod, så här kommer ett litet privat meddelande.

Richard, jag kommer till dig så fort jag kan sen.
Vet inte om du fick mitt intrnetsms, så jag
skriver för säkerthets skull. Men jag äter
hemma, för att det blir så sent annars, passar på att ringa
dig då ocksp men dte behöver jag ju inte skriva här. Siktar
på att vara hemma hos dig vid 6 hjärtat! Kanske plockar med mig semlor ;)
PUSS

Smart jag är.. Kom på att jag lika gärna kunnat skicka ett privat meddelande på BDB, men nu har jag redan skrivit så nu får det lov att vara. Spillerill med tid annars i onödan, eller.....

Kommentarer
Postat av: R

Oki.. Ses sen då.

2008-02-06 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0