Att diska en hund

Nu har jag avklarat två utav tre tidigare punkter. Hunden och diskmaskinen.
Jag vet att man egentligen inte borde klaga över såna saker: Det måste göras och alla gör det, att tömma diskmaskinen är en vardagssak och att klaga över att man måste tömma den själv är på gränsen till att vara snobbigt. Men man kan väl i alla fall få säga att det är tråkigt?

Hur som helst har jag bara matten kvar nu, dock så fasar jag över att det är den värsta biten. Algebra med X och Y:n är min värsta fiende och jag ser inte fram emot våran date ikväll.

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag vet inte, jag skriver bara :)

2008-02-18 @ 21:38:36
URL: http://enflickasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0