Mrs Mcbacon

Nu har jag gjort min första dag på McDonlads. Eller, gjort och gjort, jag har tagit min första jobbdag!
Med all information som jag fick från början ville jag bara börja gråta. Sjukdomstest, läsa, läsa, läsa, tvätta, där är det, här står det och här är konsten hur man gör en McFlurry!
Trots allt så gick det bra och i slutet av timmarna så kändes det bara roligt!
 Jag längtar tills den dag då jag själv kan sköta pommes fritsen och när den dagen kommer då jag själv får visa runt en sån som mig!

Kommentarer
Postat av: R

Naw gumman, du är sötig :D Du kommer bli bäst på att jonglera Flurrys och pommes :)

2008-04-22 @ 21:42:13
Postat av: Madde

Haha vad söt du är :D men bäst lr jag aldrig bli, dte är en konst att kunna!

2008-04-23 @ 19:24:31
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: C

Om det är ngt du kan så äre väl ändå konst? ;) Have faith in urseelf! =D

2008-05-21 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0