Mitt inlägg för dagen

Idag åt jag en apelsin på tåget hem ifrån skolan, pratade med Mcdonalds i telefonen samt en galen finne. Jag åt även wook till lunch och en lakritspuck strax därefter. När jag kom hem dansade jag tango med min lillebror.

En gång drömde jag att jag var kung, men krona och juveler och en stor fet härlig säng! Larmet som sakta trängde sig in i min fantasi var den härliga plingplong- bjällran jag använde varje gång jag behövde ringa på min betjänt för att få påfyllning av min goa kopp te. Att gå upp tidigt på morgonen och traska gående till skolan fanns inte alls i mina tankar. Och att stänga av mitt alarm kom inte ens på fråga, jag var ju kung, jag får ju sova hur länge jag vill!
Så jag sa vänligt till min betjänt att strypa tuppen i kackelgården-
In reality slängde jag väckarklockan i golvet och fortsatte att sova, like a queen.

I bland när jag sover så har jag svårt att skilja mina drömmar från verklighet, vad som är sant och vad som är falskt finns inte på planen för mig. Därför sover jag sen en tid tillbaka alltid med två alarmklockor. Det gjorde jag inte igår.

Rätt så tragiskt och ledsamt så befann jag mig i väntsalen på ett sjukhus. Jag hade bölder över hela kroppen och det liksom darrade i benen. Jag hade fått vibratorsjukan.
Jag gick drarrande in till doktorn då min nummerlapp tutade. Han berättade med allvar och med medkänsla i rösten att vibratorsjukan var en väldigt ovanlig smitta, men det fanns botemedel.
Han sa att det enda jag behövde göra var att klicka på knappen "stäng av".

Kommentarer
Postat av: R

Lekt för mycket med vibratorn gullet?

Du måste ha det effektivaste väcknings systemet, Mig! :D

2008-04-29 @ 06:44:30
Postat av: Annica

men madde då.. =P
men den där första drömmen tror jag att jag har hört förut.. =P

2008-04-29 @ 19:41:51
Postat av: Madde

haha, ja, den sitter kvar :D

2008-04-29 @ 21:18:11
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Madde

grattis på dig försetn :D

2008-04-29 @ 21:33:18
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0