Ett nyårslöfte

Jag har saknat min lilla Fredrik, husdjuret som bodde i min blogg. Den lilla humlan som surrade varje dag i kommentarsfältet. Han som hade i nyårslöfte att kommentera min blogg ett helt år.
Nu är löftet avklarat och han gjorde som han lovat ( till skillnad från mig som också lovade att blogga varje dag).
Du är så jävla bra!



Jag fick en kommentar i min bilddagbok imorse, den förgyllde min dag. Det finns så mycket jag saknar!

Mina långa, men så roliga, luncher med Cicci. Vi måste ha gjort dom sen 3:e klass. Alltid vi sist kvar i matsalen. Alltid vi som åt mest, åt långsamast, pratade mest.

Morgonsällskapet till skolan med Annica. Ibland retade du gallfeber på mig, aldrig träffat på en människa som kan prata så mycket. Men vi hade kul, jävligt kul.

Grabbarna Grus (aka. Max, Adam, Fredrik och Alex). Ni kunde konsten att få mig o skratta. Jag saknar er

Kommentarer
Postat av: Annica

tihi (a)
vi hade verkligen får riktit riktit kul tillsammans =)
den här sommaren så får vi hitta på nåt =)

2008-04-10 @ 22:12:17
Postat av: Nyårslöfte IS BACK ;P

jag läste denna och blev bara så glad av vad du skrev så, som jag sa för inte så länge sen att jag ska börja kommentera när jag får tid, NU Jävlar, ska jag läsa igenom alla dina bloggar och komentera VARENDA en!! KRAM MADDDs :P

2008-06-06 @ 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0