Ett dånt där dumt tidsfördrivande och meningslöst inlägg utan någon innebörd. Hej hej

Igår var jag bra! Tjugo år efter alla andra igår köpte vi en studsmatta (ja, meningen är oläslig, men jag får inte ihop den), och jag och Niclas satte upp den själva!

Vaknade med solljus på rummet imorse. Blev glad, det vankas vår.
Tyvärr gjorde jag i år igen samma klassiska misstag jag alltid gör april månad- Jag förträngde den kalla vårvinden.

På med tunna leggings (som jag kört dubbla hela vintern), sandaler utan strumpor och min minihalsduk.

Vill rekomendera alla som ännu inte provat på, det är inte vår än. Och det kommer att dröja.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hm, jag vet faktiskt inte :) Jag kan inte den här helgen, men kanske nästa? :D

2008-04-19 @ 10:54:55
URL: http://enflickasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0