Bloggen har förvandlats till rosa och jag tänker skriva om schampoo

Känslan av ett nytt schampoo. Ett nytt, väldoftande och oprovat schampoo. Känslan av nytt schampoo är förjävla bra! - Ja, så säger jag!

Bloggen har förvandlats till rosa, enbart gjort med paint och lite textcreator som jag googlade fram. Inte helt nöjd, nej, men jag laddar ner photoshop nu (schh!) och hoppas på att jag kan lära mig programmet. Hoppas på en förbättring lite senare, men vågar inte ändra någonting nu.

Idag citerar jag Pippi: "Det blir ju mycket lättare nu när jag har en trumpet!", fast i photoshopform..

Kommentarer
Postat av: R

haha, du och ditt schampoo.. :P Mycket hysh hysh här tycker jag

2008-04-06 @ 19:43:16
Postat av: Madde

Hysch pysch på dig!

2008-04-06 @ 22:54:49
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0