Svullning

Nu tänker jag köra ett sånt där inlägg som många andra 16- åriga tjejer kör med, "Nu måste jag sluta svulla och tänka på mitt fläsk!", så jag tänkte stämma in i klubben för en gångs skull. 

I söndags hade jag och Richard myskväll, massa nötter och ostbågar till film.. Slakt att ligga på sängen ifrån 15.00- 23.00 ;) I måndags gjorde jag mitt bästa för att äta upp de massa nötterna och ostbågarna ifrån söndagskvällen, kanske i ren deprission att det är 5 dagar kvar tills fredag igen. Igår fikade jag mazarin med Amina. Och idag så åt jag lunch två gånger plus en saftig kanelbulle som jag köpte på pressbyrån påvägen hem ifrån skolan..  Grr vad mitt kolesterolvärde bör ligga på topp! Värsta är att jag totalt kommer att förtränga det här inlägget nästa gång som jag får syn på en påse turkisk peppar, mums..:)


Kommentarer
Postat av: Annica

hmm.. undrar varför ja inte blir så förvånad...
=P

2007-09-26 @ 22:49:55
Postat av: Rille

That's my baby! :D
Äh klaga inte om ditt kolestrol värde, Du ska bara veta hur jag kände av mitt sockervärde när jag fått slut på läsk ifrån min 12liters platta :P

2007-09-27 @ 05:52:54
Postat av: Madde

Haha, ja du.. 12 liter fanta skulle inte sitta helt fel ;)
Nej fy! Nu börjar jag igen!
Nämnde jag att jag åt en pizza idag? ;):P

2007-09-27 @ 22:13:15
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha
;D
madde du är ju beroende ^^
ska vi skapa klubb?? :P
kram kram

2007-09-28 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0