Lördag!!

Jäklarns mirakel! Gick upp klockan 7 i morse! Stor hyllning till mig!

Ska snart iväg med Lina till Nynäs och titta på kläder och senare vidare till Haninge för att kolla på lite mer kläder.. Mihi :) Jag känner att jag har varit lite oaktiv på bloggen ett tag, så jag passar på lite nu. Lite stressigt så det blir nog lite mer utav ett skitinlägg, men, men.

Jag var i Södertälje igår och klippte mig. Blev lite kortare än vad önskat, men så är det väl alltid. Tror inte att det varit NÅGON gång i mitt liv som jag faktiskt varit riktigt nöjd då jag lämnat frisörstolen. Ska alltid hem och trixa lite själv först innan jag kan tänkas vara nöjd och belåten.

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

haha , det är nog säkert jätte bra ;D

2007-09-16 @ 13:42:59
Postat av: Alex

Orka åka till Nynäs och Haninge bara för att titta på kläder XD

2007-09-16 @ 19:35:32
Postat av: Madde

Haha, meh, vart ska man kolla dåe?:P

2007-09-16 @ 21:04:39
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0