Istället för att göra något kul på rasten

Ahhhh, vad jag hatar html! Satt hela kvällen igår och försökte fixa en snygg bloggsida, (hade ingenting att göra eftersom att det var Rhapsody in Rock på fyran istället för idol) men icke att det funkade. Förstår inte dom som har tålamodet för att skapa hela hemsidor med html då jag inte ens kan fixa en kul bakgrund.

Nu sitter jag i skolan. Den här dagen så missade jag som tur inte min sovmorgon, kollade många gånger på schemat för att vara säker på att inte göra samma misstag som förra veckan. Dock så fick jag springa ner till tåget i alla fall. Det blir alltid så för mig, när jag har sovmorgon så tänker jag att all tid i världen finns att göra allting på, äta lång frukost, duscha, kolla skvaller på datorn, sms:a, prata en stund i telefonen etc. Trots att sovmorgonen bara är en halvtimma längre än vanligt. Det är solklart en sak som jag verkligen vill ändra med mig själv, men som absolut inte tycks gå att ändra på. Att ha en bra koll på tiden och att hålla mitt rum städat längre än två dagar i streck känns som två stora omöjligheter.. .-.

Kommentarer
Postat av: Nyårs löfte ;P

du har klagat på html förut om jag kan minnas rätt :P
sovmorgon äger ;)

2007-09-24 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0