Igen

Nu sitter jag här igen. Bara en och en halv timme senare. Har feting tråkigt! Alla tycks vara sjuka idag och vi har bara teoriämnen på schemat.. "Yaay!".
Allt har blivit så stressigt. Igår tänkte jag att det inte fanns nånting att göra, att det faktiskt är ganska lungt, men den jobbiga sanningen kom gripandes emot mig i morse.

  • GEMU läxa tills imorgon. Måste lära mig någon champagnelåt på piano.
  • Engelskabok tills nästa vecka att läsa ut, loveflummer.
  • 170 sidor till måndag på "Ett öga rött" att läsa
  • Samhällsarbete om ideologier för redovisning på fredag
Känns som att det kommer att bli långa kvällar den här veckan. Nyss var ju allting så bra. Ja, ja.. Som tur är har jag en mor hemma som bra på musik, så jag kan få lite hjälp på pianot i alla fall.



Nu är det 5 minuter kvar tills lektionen börjar. Har jag nämnt att jag har feting tråkigt? Jag och Mathilda sitter här och kollar igenom internets alla möjligheter, dock så verkar det inte ha så mycket att erbjuda eftersom att i alla fall playahead är avstängt. Grr... Tur att man är grym och har blogg.
Nu börjar matten i alla fall.. Tror jag.. Hundra tal om bråk och negativa tal väntar..Igen

Kommentarer
Postat av: Rille

Är inte skolan underbar? =)

2007-09-18 @ 18:42:31
Postat av: Madde

Haha ibland så ;):P

2007-09-18 @ 19:58:39
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

stackare :/
vi har knappt fått några prov eller någe :D

2007-09-24 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0