Hissning

Verkligen skit lyx att youtube finns egentligen. Man kan ju verkligen hitta allt, typ.
Kommer någon ihåg serien "Vita lögner" som gick på TV3 för någar år sedan? Jag var i alla fall stormförtjust i den, spelade in vart enda avsnitt. Dumt nog, och för vad jag ångrar djupt idag så spelade jag över banden med en massa annat trux, då jag tyckte att jag såklart hade vuxit ifrån Vita lögner. Inte då! Skulle gör vad som helst.. Mja, nästan i  alla fall, för att få tillbaka dom där banden nu..
Gör därför en liten efterlysning. Någon som känner till vart man kan få tag på säsongerna? Skulle vara fett lyx! Och dom som inte vill göra det/ säga det för mig, så kan jag ju också påstå att min mamma skulle blivit grymt förtjust! Plus är väl att jag skulle få glutta på dom då och då i alla fall eftersom att mamma inte vet hur våran DVD funkar :)




Ett annat kap jag hittade på youtube idag. Haha, både jag och min lillebror skrattade oss lyckliga vill jag påstå ;)http://www.youtube.com/watch?v=pU3_pFvL8Lw&mode=related&search=


Kommentarer
Postat av: Rille

Ojojojoj, Sätter den gamla -måste titta på såpa- nerven in nu? =) Jag kan försöka leta lite åt dig babe.. :) <3

2007-09-18 @ 06:32:54
Postat av: Madde

Haha, men.. Den är viktig för mig!
Haha, naw, söter..:) Nånstans borde dom finnas i alla fall :)

2007-09-18 @ 06:59:55
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

hoppas du hittar dom :D:D

2007-09-24 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0