FREDAG!

Nu har jag kollat runt bland jäätte många bloggar, men kan ta mig fasen aldrig komma på ett bra sätt att "starta" ett blogginlägg.. Så jag slänger helt enkelt in ett "hej svejs" o låter det stanna där :)

Igår kväll när jag gick och la mig hoppades jag verkligen att det skulle bli en riktigt bra dag idag, jag menar, är det bara fredag och man har sovmorgon så kan väl ingenting gå riktigt fel? Olyckligtvis så visade sig motsatsen..

Hade somsagt en låång sovmorgon imorse, men vaknade istället för att sova ut, gång på gång. Första gången utav en galen katt som vill ut och springa i hallen, andra gången utav en energisk hund som gillar att hoppa med blöta tassar i min säng, och slutligen tredje gången utav en lillebror som ville ha varm oboy. Som passat så var det bara för mig att stiga upp ur min varma (och nu så blöta) säng. Richard ringde mig några gånger därimellan också, men då hade jag vaknat till en aning, så han hann undan sin utskällning. ;)

På väg ner till tåget mötte jag Cicci. Bestämde mig då för att göra min saknade vän sällskap med bussen ner till stationen (brukar annars gå den korta biten), men det blev dock en tur jag aldrig gör om då jag har en tid att passa.
Busshelvetet var försenat och kom såklart sent till stationen där tåghelvetet också tutade iväg på momangen då vi klev av bussen. Hälvätesjäklaskit- SL säger jag bara (och 858:an!)!!

Om man ska börja planka och skita i att köpa busskort som hämnd?



Idag är det fredag och jag sitter här, uppkurad i mysbrallor framför datorn och har mer tråkigt än någonsin! Fanns verkligen nada att hitta på ikväll. Eller..Jo.. Mitt rum skriker efter att bli städat, och jag har verkligen bestämt mig för att göra det, men lockande känns det ju inte direkt..

Oh, justja! Nu är det bara TRE dagar kvar tills min birthday! Oh yeah.. Glöm för fasiken inte bort ;)



Positiv grej för dagen idag var att hela tågperrongen fick se Ciccis lite unika nervsammabrott då tåget åkte iväg ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Man kan ju också börja ett inlägg med "Schoo Flöjt"
Funkar säker mkt bättre^^

2007-09-10 @ 20:15:10
Postat av: Madde

Haha, men du schooflöjtar om allting jue :P

2007-09-11 @ 09:47:11
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

håller me SL SUGER!!!!
planka ftw ;D
jag e på

2007-09-16 @ 13:36:14
Postat av: Madde

Haha, men ganska omöjligt att planka om inte tågen går ju :P haha men jag är på! ;)

2007-09-18 @ 18:13:08
URL: http://maddien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0