11 September- Skitmorgon

Usch vilken morgon, känner på mig att den här dagen INTE kommer att bli så speciellt bra.  Började med att det blev tjafsigt på morgonen och ingenting stämnde.. Förlåt för det, allting!! Du vet vem du är ^
När jag kom till skolan kom jag på att jag såklart hade sovmorgon, hade naturligtis också sprungit upp halv 6 imorse.
Nu har jag i alla fall suttit här en stund, varit i centrum har jag också men där lyste såklart alla affärer med sin öppenhetsfrånvaro (Grr..Vilket hett ord det blev <--).
Jag vet att jag egentligen borde skriva om min birthday som var igår, för att jag antar att det hör till om man har en blogg. Att man skriver om allting som händer, men jag orkar helt enkelt inte nu.. Tänkte skriva igår, men det kanske dyker upp ikväll istället.. Eller så skriver jag bara DEN VAR GREAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskot :) visste att du fyllde år igår fast glömde
säga det :/

2007-09-11 @ 09:51:58
Postat av: Anonym

Det är lugnt, Hoppas du hade en bra födelsedag.
Puss

2007-09-11 @ 12:38:55
Postat av: Leni

Inte dina dagar nu? :P

2007-09-13 @ 21:23:14
Postat av: Madde

Det är jobbigt att behöva gå upp tidigt ^^;)

2007-09-14 @ 11:05:54
URL: http://maddien.blogg.se
Postat av: Nyårs löfte ;P

stackare :/

2007-09-16 @ 13:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0