Kvällsinlägg med eld på tungan

Nu har jag äntligen kommit igång! Tycker att jag har gått runt som ett levande lik hela dagen idag, men efter att ha ätit lite utav resterna på Richards och min salsa så har jag äntligen nu kommit igång, och min tunga is on fire!

Idag har vi haft en sånn där håltimmesdag, om ni tittar in på min och Jossans PacMan-highscore lista så har man allt beviset där. Förutom att fördriva tiden med PacMan så åt jag lunch tre gånger idag också. Första gången vid 11 med Amina, Sophie, Natta och Jossan, sen vid 12 med Sissel och senare halv 1 med Matilda och Sissel. Många skulle väl tycka att det bara vore jobbigt då folk inte bara kan äta samtidigt, men jag ser glatt på motsatsen istället då jag var mätt och belåten resten utav dagen.

image45

Hittade föresten den här bilden idag, påminner mig om att jag snart får ta ut min tågräls :)

Kommentarer
Postat av: rille

Shit vad snygg du kommer bli då, redan nu är du ju skitsnygg :) ditt leende är underbart..

2007-10-17 @ 21:37:03
Postat av: Nyårslöfte ;P

haha , jag äter oxå mer än 1 lunch ibland ;D
men aldrig 3 XD

de ska väll bli skönt att bli av med den? :P

2007-10-19 @ 16:05:01
Postat av: Nemo

Haha, asså jag fattar inte dig X) Går på toa hela tiden, o äter hela tiden... ^^

2007-10-20 @ 23:32:43
Postat av: madde

Haha :D Men man måste ju (A) :P

2007-10-21 @ 11:53:12
Postat av: Madde

Ja, jätte skönt! :D

2007-10-21 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0