Ett sånt där inlägg utan rubrik


Vaknade med ilande huvudvärk i morse när Rille pussade mig hej då, dock så tror jag att jag fick bort den ganska bra med min lilla morgonkur som jag hade nu på morgonen :)
Började med att sätta mig framför datorn med en kopp svart(mums)vinbärste och såg på två vänneravsnitt (jag vet, man spyr på mig snart eftersom jag använder programmet i varje inlägg). Det är så skönt att inte behöva stressa på morgonen. Sen gick jag ut till köket och åt frukost med mina småbrödrar och tittade sen lite på Nicke Nyfiken tillsammans med dom.. Geez vad enkelt allting var när man var mindre, avundar verkligen mina små monster ibland!

Sen för att få bort min jobbiga huvudvärk som föresten botades lite utav den gulliga apan på TV, så satte jag mig i sängen och framför spegeln och gjorde en mysig men dock så blå ansiktsmask  och även en hårinpackning. Sen låg jag bara ner på sängen i 20 minuter i djup kämpning för att inte somna.. Ibland är lördagar allt sköna :)

Nu ska jag snart åka in till Haninge och titta på lite kläder, möjligen en väska och en halsduk, men jag får se vad jag hittar :) Sen ska jag åka hem till Richard på filmkväll med några till, ska bli kul! :)

Kommentarer
Postat av: Nyårslöfte ;P

2 ord räcker -
Vänner knäcker!!

asiktsmask o grejjer, jobbit o va tjej ^^

2007-10-20 @ 23:14:27
Postat av: rille

Skojjaru eller? Ansiktsmasker äger ju! :P Fett najs att slappa :) Ska vi ta spa helg i bubbelbadet nästa helg? =)

Love u!

2007-10-21 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0