Det blir lite utav ett bildinlägg

Nu har jag suttit coh pluggat samhälle en stund, skrivit på min uppsats. Dock så har jag inte fattat helt, så jag ska skriva lite mera imorgon.. (Urk, skriva på fredag?)
Imorgon ska jag bara ta det feting lungt. Köpa en stor påse godis och sen titta på film och IDOL på kvällen, var länge sen jag gjorde det. På lördag ska jag följa med Richard till Nynäs öppet hus, och sen kanske hälsa på några av mina gamla klassisar :)
Blir ett kort inlägg, men det mesta utav mina skrivsar gick ut på uppsatsen idag så det här får bli ett tråkigt ett.
Bara en sak till! Sophie spillde ut sin latte idag och sen så vrickade hon min fot xD Kan inte skratta åt det tillräkligt :D APKUL!
För en vecka sen åkade vi massa skridskor! Då kidnappade William min kamera och fotade en massa :)
Har glömt att ladda upp, men här är dom :) Har inte tagit med alla suddiga skridskobilder, men den som vill ha kommentera för det tar såp låbg tid att ladda upp här.. =/

Kommentarer
Postat av: martin

tänkte också dra ner och träffar min ex. ;)
(ex skolkamrater)

2007-11-22 @ 21:09:34
URL: http://bebau.bilddagboken.se
Postat av: Rille

Mig vet du var du hittar ;)
Ska bli kul att ses på lördag babe.. Hoppas du får det skojj då :) Du har förtjänat din latar fredag!

2007-11-22 @ 21:41:12
Postat av: Nyårslöfte ;P

haha, stackare :P
kul att du kom o hälsade på på öppnahuset ;)

2007-12-01 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0