7 Maj- Domedagen

Han bjöd mig in, han bjöd mig ut. Det gjorde ont.. Det blödde lite grann.. Det var första gången jag drog ut en tand =)

Jag slemmar men får inte spotta, och jag dregglar men får inte torka mig.. Och jag kan inte prata inte . Madde goes ET!!

^^ Så lät i alla fall mina klagorop för inte mindre än sådär 2 timmar sen, jag har dragit ut en tand :(
Bedövning i halva, hela munnen så att jag inte kunde säga R eller K. Men nu har det släppt i alla fall, och jag har istället fasans ont i munnen och mår illa. Inte blir det bättre av att ajg inte fått äta någon mat än, bara druckit en massans proteindrinkar med sugrör..
This sucks, jag vill ha en daimstrut..
På torsdag ska jag dra ut en till..

Kommentarer
Postat av: rille

baha, Skönt att man slipper rycka ut sina nötter :)
Men jag tycker du var duktig idag.. Du skrek inte.. Det hade jag säkert gjort :P Jag hatar när folk rotar i min mun -.-

Men men, Puss (L)

2007-05-07 @ 21:33:40
Postat av: Anonym

Stackars madde men se det på den ljusa sidan:D
Du får raka och fina tänder sen XD

ha det gött

2007-05-08 @ 20:19:05
Postat av: Nyårs löfte ;P

Det låter så kul när man pratar med bedövad mun

=D

2007-05-11 @ 12:02:31
Postat av: Lena

Hahaha jag som tänkte fråga om du ville ha en saftig nygrillad flintasket när du kom ;-)

2007-05-13 @ 20:39:42
Postat av: åke persson

lite sent påtänkt kanske men det heter FLINTASTEK!:)

2008-07-12 @ 16:49:15
Postat av: Madde

Tack Åke!

2008-07-17 @ 15:37:46
URL: http://maddien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0