1 Maj

Nu är vovsen här !! Jag vet att jag varit dålig på att blogga på sistone, och jag kan inte heller skylla på den långa helgen och att jag har haft mycket o göra.. För det har jag faktiskt inte, inte alls. Jag har suttit mycket vid min nördplats och haft jätte mycket att skriva om, men jag har helt enkelt varit för lat och inte orkat :)
Men nu ska jag uppdatera lite grann i alla fall. I lördags kom den där efterlängtade jycken, Kasper. As söt är han (sådan matte, sådan hund? nejdå.. (A) ) Fast fiser och sover gör han ju förstås konstant, så pass mycket att jag och Lena funderar på att starta en orkester tillsammans med hennes rapande hund (kan allt bli succé!).
Valborgsmässoafton blev inte alls vad som var tänkt, men ganska lyckad i alla fall. Jag o Rille skulle möta vänner på Lövhagen, men det slutade istället med att vi knallade Ringvägen runt (JAG. MADDE. GICK. FRIVILLIGT. -STOLT-(!)). Kvällen slutade med att vi missade bussen hem, väntade på ett förseenat tåg, gick hem med skavsår och åt sedan nachos utan köttfärssås.
Mest lyckat var i alla fall när jag försökte åka stålmannen på Svandammsskolans linbana :)

image11 Lika söta är de båda två, och fiser gör dem likaså! Hihi madde goes fyndig..:)


Kommentarer
Postat av: rille

Jag fiser inte! :(

Men älskar dig, det gör jag!

2007-05-01 @ 21:41:57
Postat av: Nyårs löfte ;P

Gick du?!?! frivilligt!

det va nå nytt =D

2007-05-03 @ 12:55:42
Postat av: Lena

OMG :O var blev det av, vi ska äta oss feta och dö av fetma när vi blir 30?
Kom hit me vovvsingen, Dejno vill leka!! :O xD

2007-05-13 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0