21 Mars- 12 veckor kvar!

Nu är det sista intagningsprovet klart!
Känns jätte skönt.. Har fasat och varit så osäker inför dem så länge, och nu är dem över. Allihop!
Som tack för att jag (till mig själv) orkade hasa mig upp imorse, ta mig till Liljeholmen och göra intagningsprovet så köpte jag, i min väntan på tåget, en ny tröja, massa örhängen och en cheeseburgare (det bästa).
Jag vet, just nu skriver jag som att det var jätte hemskt att göra intagningsproven, men det är bara för att jag är så himlans trött , missade det närmsta tåget hem och inte hinner spela något The Sims ikväll.
Faktiskt så var det ingen fara att göra intagningsproven. Ingen fara alls. Det var faktiskt skit kul! Roligt att träffa en massa människor som har exakt samma drömmar och hopp som jag!
Men nu ska jag duscha och sen göra en del religion (faktiskt ett roligt ämne att plugga till, för en gångs skull!).

Imorgon är det torsdag. Torsdagar är sköna, för då kan man säga att det bara är en dag kvar till fredag...

Kommentarer
Postat av: rille

Grattis baby till att du är klar med proven :)
Tycker du har gjort dig förtjänt av en burgare ;)

Älskar dig!

2007-03-21 @ 16:25:50
Postat av: Nyårs löfte :P

gott med hamburgare =D

och religion är något av det värsta som finns :p hatar att läsa om massor av saker man aldrig kommer att ha nytta av.

2007-03-23 @ 14:04:23
Postat av: rille

Äntligen en vetttig människa, Varför lära sig saker som man aldrig ska kunna använda`? :P

2007-03-24 @ 20:44:14
Postat av: Pj

Grattiiis tähäää hittade där man kommenterade :P

2007-04-02 @ 23:43:41
Postat av: Madde

Baha! :D vem rä Pj? :P

2007-04-09 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0