3 Juni

Nu har jag varit inne och fixat designen på bloggen- igen. Lite snyggare nu dock :) (Vet inte om den syns än, om det har funkat?). Jäklarna html som amn måste kunna, blir bara värre och värre hela tiden, men man vill ändå inte ge upp. Tusans!

Har suttit och pluggat hela dagen idag, har hur mycket som helst och jag har bara mig själv att skylla.
Eftersom jag gjort alla mina intagningsprov nu, varit sjuk osv. har jag kommit så jefla mycket efter i alla ämnen. Känns så pressat då man verkligen är så nära att nå de högsta betygen, att man ska kunna göra det så bra som möjligt. Inte heller blir det bättre utav att fåglarna kvittrar, solen skiner, det är Ösmo marknad, alla andra är lediga. Man kan riktigt känns doften av nygrillat, sommar, höra alla skratten.. Man vill bara ut, ut, ut!! - Istället sitter man dock inmurad bland läxhögarna som ändå inte vill krympa..

Blev ett väldigt konstigt inlägg det här, är inte så fokuserad på att skriva. Får uppdatera lite istället när jag inte är på jag-vill-till-sängen-humöret.

Kommentarer
Postat av: rille

Stackars dig som måste plugga den här tiden :(
Synd att inte din nya layout på bloggen inte vill funka heller :/ Älskar dig babe

2007-06-04 @ 22:47:27
Postat av: Nyårs löfte ;P

pluggis ^^

2007-06-06 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0