10 Juni

Finns det något roligare än att dansa? Jag tror fan inte det.
Balen var jäkligt rolig i torsdags. Välkomnsdrinken var prima, korten blev jätte bra, potatisgratängen ägde.. Men bäst var ändå dansandet efteråt (som dock tagit sig betalt på mina fötter nu i efterhand). Jag har lärt mig att dansa bugg, vals (Lisa är en höjdare) och lite headbang ifrån Johans sida. Hur som helst så var det mycket roligt!

Igår var vi ute och åkte båt Richard och jag. Och ja, jag skäms, skäms, skäms över att säga det, men jag älskar havet! Hur skönt som helst var det att ligga där på båtsdynorna och steka i hettan, hoppa i plurret då man kände för det och sen hoppande åka iväg på vågorna. Jag säger helt enkelt det, hellre båt än husvagn! Basta.

Imorgon bär det av till Utö. Kära gamla Utö :)

Kommentarer
Postat av: rille

haha, vad söt du är älskling.. att du äntligen lärt dig.. :P Jag visste väl att du älskade att studsa runt i vågorna och sen ligga bak på sunpaden och steka.. sen att du blir isläng av mig är väl bara en bonus?
Älskar dig! Hoppas vi får flera dagar som igår :)

2007-06-10 @ 21:54:54
Postat av: rille

haha, vad söt du är älskling.. att du äntligen lärt dig.. :P Jag visste väl att du älskade att studsa runt i vågorna och sen ligga bak på sunpaden och steka.. sen att du blir isläng av mig är väl bara en bonus?
Älskar dig! Hoppas vi får flera dagar som igår :)

2007-06-10 @ 22:02:39
Postat av: Nyårs löfte ;P

mm balen va rolig! =D
och vattnet är det bästa som finns så länge det inte regnar ^^

2007-06-12 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0